miércoles, 9 de mayo de 2012

A 19 PABLO RAMIREZ


AGE Fotostock
 

Friday Night Jazz on the roof of Antoni Gaudi's Casa Mila, Eixample, Barcelona, Catalonia (LKF-167940)

-He entrat a la web d’AGE fotostock i he escrit les paraules “conciertos barcelona” al cercador. M’han sortit un seguit d’imatges (algunes de la fórmula 1 del passat cap de setmana) i he escollit la que creia més convenient. És una imatge del públic d’un concert de Jazz que es va donar a la nit a l’aire lliure a la Casa Milà (La Pedrera).

-És del tipus Creative.

-Té drets gestionats

Corbis


Museum Of Contemporary Art Of Barcelona, Macba

-He entrat a corbis i en aquest cas he buscat per “museos Barcelona” i he escollit també la imatge que em semblava més adient.

-Tipus editorial

-També té els drets gestionats.

 

Els dos bancs d’imatges m’han semblat prou interessants tot i que crec que Corbis és millor que AGE. El cercador ha estat més precís amb la meva cerca i sobretot m’ha donat més opcions (cerca avançada) per acabar trobant el que jo volia. He trobat també que la informació de la fotografia, tot i que no és massa diferent, també és més complerta que a AGE Fotostock. Així doncs crec que els dos son bons bancs d’imatges tot i que Corbis és millor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario