miércoles, 18 de abril de 2012

TWITTER

Exercici Twitter
Nom: Albert Herrera (AlbertHerrera9)
Nombre de tweets: 16
Nom llista: Guia cultural Bcn
Breu valoració: Destaco el meu tweet referent a la recomanació de la pàgina web www.forfree.cat , ja que a partir d’aquest referent, he tingut accés a informació molt útil sobre activitats gratuïtes o a molt bé de preu a Barcelona i als voltants. L’enllaç que m’ha semblat més interessant és el següent: http://www.bcn-reggae.com/index.php/noticias/fiestas-conciertos-y-eventos/4935-jam-sessions-en-el-club-sandalo-barcelona
La intenció era oferir més informació sobre l’esdeveniment que destacava (Jam session de DUB i Reggae a la sala Sandalo) però m’he trobat amb una pàgina web molt interessant sobre les propostes musicals i de caire cultural referits a la cultura del Reggae. Pel que fa a tweets d’altes usuaris, destacaria el de Time Out Barcelona que parla sobre l’edició especial de la revista per Sant Jordi. Aquesta revista ofereix opcions per fer en parella el dia del llibre i la rosa. A més, aquesta publicació és del tot adient amb el tema del blog creat pels meus companys i per mi mateix. Un altre perfil destacable és el de Guía del Ocio Barcelona, ja que també aborda amb molt d’interès el tema del blog d’enguany.
Valoració personal: El punt fort de Twitter és la immediatesa. Permet seguir a partir d’una altra plataforma que no siguin els mitjans de comunicació convencionals successos, esdeveniments i notícies que ens interessen. A més, té un caire professional i sovint rigorós. És un bon termòmetre per mesurar la temperatura del debat sobre temes molt variats. És molt útil per donar-te a conèixer com a comunicador. Un dels punts febles que he trobat fa referència al caire addictiu que té Twitter. Cada vegada que miro el telèfon consulto el meu compte i faig un repàs a l’actualitat. Cal controlar-se per tal de no estar-hi literalment enganxat. Un punt negatiu de la pròpia xarxa social passa pel fet que no és fàcil introduir elements dins d’una llista acabada de crear. De fet, no he sabut com fer-ho. Un altre punt negatiu és que el recompte de tweets no correspon al nombre de piulades que he fet. N’he comptat 16, tot i que el programa me’n compta 14. Aquesta pràctica m’ha permès trencar la barrera que tenia amb Twitter, m’ha ajudat a comprendre’n el funcionament i m’ha portat a començar-lo a utilitzar, per fi, a la meva vida d’estudiant i futur periodista.

No hay comentarios:

Publicar un comentario